Óráink

Spinning

Komplex, teljes testet átmozgató kerékpáros edzésfajta, mely tetőtől- talpig átmozgatja a tested, mindemellett kiemelkedő zsírégető hatása van. A kerékpárt mindenesetben egyénileg rád állítjuk, megelőzve ezzel a térd és a gerinc túlterhelését.

Alakformáló

Az alakformáló torna intervall jellegű, saját testsúlyos, dinamikus, közel 600 kcal-át elégető edzés, átlag 45% zsírégetéssel az óra folyamán.
Továbbá tartásjavító és mozgásfejlesztő coretrainingfunkcionális gyakorlatokkal, has fókusszal.

Zsírégető

A zsírégetés óra lényege, hogy a bemelegítés során zsírégető tartományba emelkedik a pulzus (100-130), melyet a gyakorlatok egymásutánisága az adott tartományban tart a levezetés kezdetéig. Különböző eszközök használata segíti a zsírégetés hatékonyságát.

Baba – Mama torna

Anyukák és babák (2 hónapos kórtól óvodás korig) ajánlott, szülés utáni torna. Segít visszanyerni eredeti súlyunkat, és babánk is jól érzi magát, miközben mi tornázunk.

Box

Bemelegítés, ütések, ütés-kombinációk, gyakorlása levegőben (kezdőknek az alapoktól) utána zsákolunk, ugró kötelezünk, iskolázunk (pontütés az edzö kezébe).

Spinracing

Komplex, teljes testet átmozgató kerékpáros edzésfajta, mely tetőtől talpig átmozgatja a testet, kiemelkedő zsír égető hatása van. A kerékpárt minden esetben egyénileg rád állítjuk, megelőzve ezzel a térd és a gerinc túlterhelését. A Spinracing annyiban különbözik a Spinningtől, hogy itt kar hajlításokat is végzünk tekerés közben, valamint a zene is kiemelkedő hangsúlyt kap, mert az órán végig ütemre pedálozunk. A jó zene mellett a jó hangulat garantált.:-)Rendszeres edzés mellett tehát a test súlyod csökkenni fog, az izomtónus feszesebb lesz, és az álló képességed is fejlődni fog.

TRX

Ez a funkcionális tréning esztètikailag is àtformâlja a testet, harmonikusan kidolgozott izomzatot, jobb izom-egyensúlyt eredményez. Fejleszti az àllókèpességet ès a stabilitást. A TRX edzèsnèl a sajàt testünket használjuk ellenàlàsként ès az intenzitàst is mi hatàrozzuk meg. TRX-szel végtelen számú gyakorlat vègezhető ès az egèsz testet meg lehet vele mozgatni.

Zumba

Kolumbiàból szârmazó könnyen elsajàtítható, latin ritmusokra èpülő tànc, amely fitness program is egyben. Aerobik és különböző tàncok lépéseiből tevödnek össze a mozdulatok.
Olyan ismert tàncok alaplépéseit tartalmazza, mint a salsa, merenge, cumbia, reggaeton, flamenco, calypso.

Cross

Szàmos eszközzel dolgozunk, amelynek lènyege, hogy az eszközök ötvözetèvel eredmènyesebben ès hatékonyabban tudjuk megmozgatni a testet. A feladatokat időre hajtjuk vègre pl.45 mp.munka 15 mp.pihenő

Dancefit

Dance Fit – Izzadj mosolyogva A táncosok vonzó megjelenése, erős és rugalmas teste holnaptól a Tiéd lehet! Tedd le az edzés nyomasztó terheit, és kapcsolódj ki Dance Fit óráimon, hogy segítségedre lehessek egy esztétikus, egészséges és mozgékony test kialakításában. Miközben táncolsz, a külvilág megszűnik létezni, csak a zene számít és a mozgás öröme. Hozd ki magadból a maximumot, de közben érezd jól magad! Arról, hogy felpörögj, majd én gondoskodom. Változatos zenékkel, mai aktuális slágerekkel, latin és retro mixekkel, életkortól függetlenül várlak az óráimra. Minden mozdulatom követhető, számodra is teljesíthető, csak próbáld ki! Erősítés, nyújtás táncos módra, egyensúlyod és koordinációd fejlesztése észrevétlenül történik egy fitness órába építve, ahol a jó hangulat garantált. Törölközőre biztosan szükséged lesz, és ha jól dolgoztál, izomlázra másnap ne csak a nevetőizmaid körül számíts…

Pilates

Pilates – (Sz)ép testben (sz)ép lélek Holnap ott lesz izomlázad, ahol tegnap még azt hitted, nincs is izmod… A Pilates technikát, melyet jótékony hatásai miatt a táncosok is szívesen használnak, most élénkebb, dinamikusabb formában ismertetem meg Veled. Nálam egész órán zene szól. Intenzív, de gerincbarát tréning, rugalmas, hosszú izmokat épít, és véd a sérülésektől. A gyakorlatok a test erőközpontjából indulva a teljes törzs és a medence izmaira helyezik a hangsúlyt, erős hasizmot és hátizmot építenek. A gerincünket stabilizáló izmokat nemcsak erősítjük, hanem nyújtjuk is, ezáltal rugalmasabbak leszünk. Hatására a combok és a farizmok formásabbá válnak. Már néhány alkalom után érezhető, rendszeres gyakorlással pedig szemmel látható a változás. Mindenki a saját határait tolja óráról órára messzebbre, életkortól függetlenül végezheted, nevezhetnénk akár a fiatalság forrásának is. Várlak szeretettel, hogy kulcsot adhassak Neked egy gördülékeny, mozgékony, rugalmas és főként egészséges test megteremtéséhez.

Instanity

Az Insanity nem egy könnyű edzésforma. De a jó dolgokat sosem kapjuk könnyen. Az Insanity egy maximális pulzustartományban végzett,max intervall edzés, melyben az átlagos intervall edzésekkel ellentétben a 2 perces igen aktív szakaszokat fél perces szünetek váltják. Az Insanity a maximumot hozza ki belőled és a testedből. El sem hinnéd mire képes az emberi test, mikor az elme már feladja. Az Insanity az egyik leghatékonyabb erő-állóképességi edzés a világon. Vagy elsőre szerelem, vagy soha többé nem jössz. Ez rajtad áll. Próbáld ki. Még senki nem halt bele 🙂

Kedd, csütörtök 18.00

Piyo

A PIYo szintén egy intenzív, ugyanakkor alacsonyabb pulzustartományú, low impact, azaz nem ugrálós óra. A pilates, yoga, gimnasztika és streching keveréke. A gyakorlatok nagy részét nem fekve végezzük, sokkal inkább állásban, tenyér-vagy alkartámaszban. Fejleszti a stabilizáló core izmokat, az egyensúlyérzéket és emellett zsírégető, izomépítő hatása sem elhanyagolható. Kedd, csütörtök 17.00

Mi is a TABATA?

Az edzés négyperces időszakokban zajlik, egy gyakorlatból nyolc, 20 másodperces sorozatot kell végezni 10 másodperces pihenőkkel megszakítva. Mivel nagyon intenzív edzésről beszélünk, így bemelegítés után 20 perc elengedő a teljes test edzésére, ami körülbelül 5-6 féle tetszés szerint összeállított gyakorlati elemet tartalmaz, 8 ismétléssel 4 percben. A Tabata akkor fejti ki igazán a hatását, ha az összes gyakorlatot teljes erőbedobással végzed.

● Ez a váltakozó intenzitású edzés rendkívül gyorsan és látványosan formálja az alakot, nemcsak a zsírbontásban segít, de építi is az izmokat, sőt az állóképességet is javítja.
● Serkenti a szervezet anyagcseréjét és antioxidáns termelését,
● fokozza a stressztűrő képességet, mivel a váltakozó szakaszok arra késztetik a szervezet, hogy gyorsan reagáljon a váratlan helyzetekre.
● Ráadásul a gyakori tempóváltások miatt nagyon változatos, ezért azoknak ajánlott, akik unják a hosszú kardió edzéseket, és mégis gyorsan szeretnének megszabadulni a testzsírjuktól.

A Tabata-gyakorlatok az összes problémás területet, a hasat, a popsit, a combokat és a karokat is megdolgoztatják – így gyorsan csúcsformába hozhatod magad! Ezzel a módszerrel magas intenzitású edzéseket végezhetünk, melynek eredményeként még rövidebb idő alatt sokkal hatékonyabban vagyunk képesek formálni az alakunkat, mintha elmennénk egyet futni. Kutatások is igazolják, hogy egy rövid, intenzív szakaszokat pihenőkkel váltó, nagy intenzitású edzés, mint a Tabata, jóval több zsírt éget el, mint a közepes intenzitású edzések.

Kondi mix

Ez egy erősítő óratípus, súlyzók segítségével végzünk, jó hangulatban. Az egész testet átmozgatjuk, de a fő fókuszterületek a comb és a popsi. Dinamikusabb óra típus, ahol az izzadás és a jókedv garantált. Az óra menete könnyen követhető.